Thursday, July 5, 2012

Lama MENYEPI


Lama betul menyepi..saya ada saja disini.
Meneruskan tugasan seharian macam biasa
cuma takde mood nak update blog lately ni
sibuk pun ye juga sedang bersedih pun ye juga
Saya kehilangan seorang rakan karib pada 25 Jun yang lepas
Sukar nak digambarkan perasaan dikala ini
yang pastinya saya dengan mengumpul kekuatan 
untuk meneruskan hari-hari mendatang tanpa seorang sahabat 
yang sanggup berkongsi segala rasa selama ini. 
Hingga hari ini rasa macam mimpi dia dah takde lagi disisi
Sahabat tersayang kembali ke rahmatullah pada petang Isnin 25 Jun 2012
setelah hampir sebulan setengah bertarung nyawa 
Walaupun sedih,tapi saya redha dengan ketentuanNya
Buat sahabat tersayang Norliza Zahari 
Kami amat menyayangi mu..namun kuasa Allah mengatasi segala-galanya
Tenang dan damaila dikau disana..
Semoga Jannah la tempatmu sahabat.
Selagi nyawa dikandung badan kau tetap kekal dihati...
Ya Allah, kau tempatkan la sahabatku dikalangan orang-orang beriman,
Kau cucuri rahmat ke atas rohnya Allah,
Kau pelihara dan lindungilah anak-anaknya yang masih kecil itu Ya Allah,
Hanya pada mu aku bermohon dan hanya pada mu aku berserah..
Al-Fatihah buat arwah Norliza bt Zahari...
Gambar dengan Arwah Noli(hujung sana) masa ni sebelum sorang lagi kawan kami fly ke Manchester
Noli...aku rindu kau.Rindu sangat-sangat :(

1 comment:

  1. biasalah dikk
    adakalanya mood tuu x dtg ..
    akk nie masih ok ;)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, July 5, 2012

Lama MENYEPI


Lama betul menyepi..saya ada saja disini.
Meneruskan tugasan seharian macam biasa
cuma takde mood nak update blog lately ni
sibuk pun ye juga sedang bersedih pun ye juga
Saya kehilangan seorang rakan karib pada 25 Jun yang lepas
Sukar nak digambarkan perasaan dikala ini
yang pastinya saya dengan mengumpul kekuatan 
untuk meneruskan hari-hari mendatang tanpa seorang sahabat 
yang sanggup berkongsi segala rasa selama ini. 
Hingga hari ini rasa macam mimpi dia dah takde lagi disisi
Sahabat tersayang kembali ke rahmatullah pada petang Isnin 25 Jun 2012
setelah hampir sebulan setengah bertarung nyawa 
Walaupun sedih,tapi saya redha dengan ketentuanNya
Buat sahabat tersayang Norliza Zahari 
Kami amat menyayangi mu..namun kuasa Allah mengatasi segala-galanya
Tenang dan damaila dikau disana..
Semoga Jannah la tempatmu sahabat.
Selagi nyawa dikandung badan kau tetap kekal dihati...
Ya Allah, kau tempatkan la sahabatku dikalangan orang-orang beriman,
Kau cucuri rahmat ke atas rohnya Allah,
Kau pelihara dan lindungilah anak-anaknya yang masih kecil itu Ya Allah,
Hanya pada mu aku bermohon dan hanya pada mu aku berserah..
Al-Fatihah buat arwah Norliza bt Zahari...
Gambar dengan Arwah Noli(hujung sana) masa ni sebelum sorang lagi kawan kami fly ke Manchester
Noli...aku rindu kau.Rindu sangat-sangat :(

1 comment:

  1. biasalah dikk
    adakalanya mood tuu x dtg ..
    akk nie masih ok ;)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015