Friday, July 13, 2012

Senamrobik Serentak

Tahun lepas larian serentak
tahun ni senamrobik serentak pulak 
untuk program 1Murid 1Sukan 1Malaysia
10 Julai hari tu
35 minit je pun..alhamdulillah cuaca baik dan semuanya berjalan lancar
Mudah keje saya nak sebagai S/U nak hantar report 
sebab semua still pics berjaya di snap 
dan aktiviti terlaksana dengan jayanya..
Cuma tak berapa syok gambar saya tak banyak
sebab cik Puan setiausaha terpaksa usung camera
agar tidak terlepas aksi2 menarik..
Kami selepas senamrobik... :-)

tapi dalam video ada la kewujudan saya hehehe
Tahun depan agaknya apa pulak ye??
Berenang serentak ke?
video

1 comment:

  1. Best jugak senamrobik kan.. bersungguh anak murid ikut cikgu bergelek hheheehheh...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, July 13, 2012

Senamrobik Serentak

Tahun lepas larian serentak
tahun ni senamrobik serentak pulak 
untuk program 1Murid 1Sukan 1Malaysia
10 Julai hari tu
35 minit je pun..alhamdulillah cuaca baik dan semuanya berjalan lancar
Mudah keje saya nak sebagai S/U nak hantar report 
sebab semua still pics berjaya di snap 
dan aktiviti terlaksana dengan jayanya..
Cuma tak berapa syok gambar saya tak banyak
sebab cik Puan setiausaha terpaksa usung camera
agar tidak terlepas aksi2 menarik..
Kami selepas senamrobik... :-)

tapi dalam video ada la kewujudan saya hehehe
Tahun depan agaknya apa pulak ye??
Berenang serentak ke?
video

1 comment:

  1. Best jugak senamrobik kan.. bersungguh anak murid ikut cikgu bergelek hheheehheh...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015