Saturday, December 15, 2012

Weekend di Seremban

Kami menghabiskan cuti hujung minggu di Seremban.Ada jemputan kenduri kawin di Kuala Klawang selebihnya budak-budak ni menghabiskan masa dengan aktiviti riang ria kat rumah atuk dan nanny. Tak tahannya bila balik Seremban ni asyik makan je la kejenya..makan x ingat tanpa rasa bersalah. Akhirnya nanti nak sarung seluar dah sendat baru nak rasa menyesal huhuhu

Sagu gula melaka makan sejuk-sejuk memang heaven..
A slice of cake only :p
Beberapa cucuk saja..jangan over
The kids favourite,nanny homemade donuts
Bumped with this BMW - nice plat

*mcm mana nak berjalan esok ni,Ez kena food poisoning la pulak huhuhu harap-harap by malam ni dah sembuh.Adik-adik dah excited sangat tu*

1 comment:

  1. wahhhhh semua pun sedap2 kak....teliur den tgk hah.....lagi2 sagu sejuk2 tu...sedapnye lahai lalu kat tekak hah.....

    wah kak nak pi mane tu cuti2...have a safe holiday key...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, December 15, 2012

Weekend di Seremban

Kami menghabiskan cuti hujung minggu di Seremban.Ada jemputan kenduri kawin di Kuala Klawang selebihnya budak-budak ni menghabiskan masa dengan aktiviti riang ria kat rumah atuk dan nanny. Tak tahannya bila balik Seremban ni asyik makan je la kejenya..makan x ingat tanpa rasa bersalah. Akhirnya nanti nak sarung seluar dah sendat baru nak rasa menyesal huhuhu

Sagu gula melaka makan sejuk-sejuk memang heaven..
A slice of cake only :p
Beberapa cucuk saja..jangan over
The kids favourite,nanny homemade donuts
Bumped with this BMW - nice plat

*mcm mana nak berjalan esok ni,Ez kena food poisoning la pulak huhuhu harap-harap by malam ni dah sembuh.Adik-adik dah excited sangat tu*

1 comment:

  1. wahhhhh semua pun sedap2 kak....teliur den tgk hah.....lagi2 sagu sejuk2 tu...sedapnye lahai lalu kat tekak hah.....

    wah kak nak pi mane tu cuti2...have a safe holiday key...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015