Monday, March 25, 2013

Cuti ke???huhuhuhu

 


Cuti sekolah dah pun bermula.
Tapi kami takde pun plan nak kemana-mana lagi..
Sebab jadual masing-masing penuh,malam ni je dah ada kelas malam,esok kursus Pro ELT sampai petang,Rabu malam kelas lagi huhuhuhu
Nama je cuti kan tapi tetap kena pegi sekolah untuk program-program UPSR 
yang padat dan ketat tu..
Kesiannya pada anak-anak,Ezhan sampai merungut kata tak bestnya jadi anak cikgu ni 
tak dapat bercuti macam orang lain..
Sementara tunggu kitaorang berdua selesai dengan program UPSR & kelas tambahan kat sekolah masing-masing,anak-anak dah cabut balik Seremban dulu.
Laju je Erfan dengan Mia telefon atuk suruh ambik diaorang pagi tadi..
Insyallah nanti kita jenjalan ye anak-anak.Tak pegi jauh,dekat-dekat pun jadi la kan..
KORANG??Ke mana cuti ni??

2 comments:

  1. Alahai sian akak...cuti pun kire keje jugak kan...sebab tu laaa tugas n pahala pendidik ni besar....sonok anak2 akak dah cabut dok ngan atuk nenek...miamija lieya offer gak dok kg tp dieorg xmo...heheheeh

    Lieya pun xjln mane kak...en abe kelas manjang haaaa...anak2 dah cuti, bapaknye x cuti pulokkk

    ReplyDelete
  2. Betulkan nama je cuti sek tapi cikgu tetap dtg sek..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, March 25, 2013

Cuti ke???huhuhuhu

 


Cuti sekolah dah pun bermula.
Tapi kami takde pun plan nak kemana-mana lagi..
Sebab jadual masing-masing penuh,malam ni je dah ada kelas malam,esok kursus Pro ELT sampai petang,Rabu malam kelas lagi huhuhuhu
Nama je cuti kan tapi tetap kena pegi sekolah untuk program-program UPSR 
yang padat dan ketat tu..
Kesiannya pada anak-anak,Ezhan sampai merungut kata tak bestnya jadi anak cikgu ni 
tak dapat bercuti macam orang lain..
Sementara tunggu kitaorang berdua selesai dengan program UPSR & kelas tambahan kat sekolah masing-masing,anak-anak dah cabut balik Seremban dulu.
Laju je Erfan dengan Mia telefon atuk suruh ambik diaorang pagi tadi..
Insyallah nanti kita jenjalan ye anak-anak.Tak pegi jauh,dekat-dekat pun jadi la kan..
KORANG??Ke mana cuti ni??

2 comments:

  1. Alahai sian akak...cuti pun kire keje jugak kan...sebab tu laaa tugas n pahala pendidik ni besar....sonok anak2 akak dah cabut dok ngan atuk nenek...miamija lieya offer gak dok kg tp dieorg xmo...heheheeh

    Lieya pun xjln mane kak...en abe kelas manjang haaaa...anak2 dah cuti, bapaknye x cuti pulokkk

    ReplyDelete
  2. Betulkan nama je cuti sek tapi cikgu tetap dtg sek..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015