Friday, March 29, 2013

Popiah Basah yummeh!!

Setiap kali balik Seremban memang harus mencari popiah basah yang kat Stadium Tuanku Abdul Rahman,Paroi ni..kami memang pelanggan setia abang ni la kiranya.,Kami membeli sejak popiahnya berharga 60sen dan sekarang dah RM1 seketul kami tetap setia membeli..Rasanya tetap sama tak berubah..uniknya popiah basah ni sos dia tu lain dari yang lain..memang tak jumpe lagi setanding dengan nya..(baekk punye promosikan) Baru-baru ni pun kedai abang ni masuk dalam rancangan Jalan-jalan Cari Makan kat tv3 tu..kalau korang yang luar Seremban agak-agak teringin nak rasa boleh ke Stadium Paroi.Kedai abang ni kedai pertama dekat deretan kedai-kedai kat bawah stadium tu.Kedai dia betul-betul ngadap Tanah Perkuburan belakang Stesen Mobil tu.Kalau nampak sign Popiah Basah Kuala Kangsar itu la dia..pegi la try memang tak menghampakan..
 
Kepekatan sosnya itu yang buat teringat-ingat je tau...


1 comment:

  1. Akak memang suka popia basah....kedai ni buka hr apa...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, March 29, 2013

Popiah Basah yummeh!!

Setiap kali balik Seremban memang harus mencari popiah basah yang kat Stadium Tuanku Abdul Rahman,Paroi ni..kami memang pelanggan setia abang ni la kiranya.,Kami membeli sejak popiahnya berharga 60sen dan sekarang dah RM1 seketul kami tetap setia membeli..Rasanya tetap sama tak berubah..uniknya popiah basah ni sos dia tu lain dari yang lain..memang tak jumpe lagi setanding dengan nya..(baekk punye promosikan) Baru-baru ni pun kedai abang ni masuk dalam rancangan Jalan-jalan Cari Makan kat tv3 tu..kalau korang yang luar Seremban agak-agak teringin nak rasa boleh ke Stadium Paroi.Kedai abang ni kedai pertama dekat deretan kedai-kedai kat bawah stadium tu.Kedai dia betul-betul ngadap Tanah Perkuburan belakang Stesen Mobil tu.Kalau nampak sign Popiah Basah Kuala Kangsar itu la dia..pegi la try memang tak menghampakan..
 
Kepekatan sosnya itu yang buat teringat-ingat je tau...


1 comment:

  1. Akak memang suka popia basah....kedai ni buka hr apa...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015