Monday, March 18, 2013

TANDAS CERIA

Projek mega yang pertama dari warga pendidik SK Sri Laksamana untuk tahun 2013..Penarafan tandas sekolah.Mula-mula dapat tender seperti biasa ada suara-suara merdu dan rungutan manja hahaha.Tapi bila dah selesai dan lihat hasilnya sangat puas hati.Berbaloi rasanya segala penat lelah separuh hari pada hari Sabtu tu.Lepas ni pandai-pandai la jaga kebersihan tandas tu ye anak-anak SKSL juga akak-akak cleaner gak agar keceriaannya terpelihara.Meh layan gambar-gambar yang ada..

4 comments:

  1. sgt comei okehhhh....
    korang2 pun sgt kretip.

    ReplyDelete
  2. memang lebih ceria dan kemas ..
    cantik memikat nak masuk selalu tandas macam nie ;)

    ReplyDelete
  3. Sgt cantik kak!!!! Berseni jugak hah tgn masing2 hehehehe....comey deco lukisannYe....

    ReplyDelete
  4. guru SKSL memang rajin2 kan...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, March 18, 2013

TANDAS CERIA

Projek mega yang pertama dari warga pendidik SK Sri Laksamana untuk tahun 2013..Penarafan tandas sekolah.Mula-mula dapat tender seperti biasa ada suara-suara merdu dan rungutan manja hahaha.Tapi bila dah selesai dan lihat hasilnya sangat puas hati.Berbaloi rasanya segala penat lelah separuh hari pada hari Sabtu tu.Lepas ni pandai-pandai la jaga kebersihan tandas tu ye anak-anak SKSL juga akak-akak cleaner gak agar keceriaannya terpelihara.Meh layan gambar-gambar yang ada..

4 comments:

  1. sgt comei okehhhh....
    korang2 pun sgt kretip.

    ReplyDelete
  2. memang lebih ceria dan kemas ..
    cantik memikat nak masuk selalu tandas macam nie ;)

    ReplyDelete
  3. Sgt cantik kak!!!! Berseni jugak hah tgn masing2 hehehehe....comey deco lukisannYe....

    ReplyDelete
  4. guru SKSL memang rajin2 kan...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015