Sunday, March 31, 2013

Terima Kasih orang Putrajaya



Tq Lieya & co..bersusah payah dari Putrajaya datang singgah Masjid Tanah Jumaat malam hari tu semata-mata datang hantar barang yang payah amat nak jumpe kat Melaka..Nasib Lieya sudi tolong beli kan..Kalau tak lama la akak berpuasa dari makan makanan kesukaan tu kan hahaha..takde gambar kitaorang berdua sebab hari dah malam,masing-masing bukan dalam proper attire hahaha cuma aunty sempat snap gambar budak comel ni je.
Kesian dia,sebelum sampai rumah nenek Melaka,kena singgah Masjid Tanah dulu la pulak


Nanti ada rezeki kita jumpe lagi tau Lieya,masa tu nanti boleh borak panjang-panjang.Terima kasih banyak-banyak ye,jasamu dikenang dik.Nak tengok apa barang yang dihantar oleh mama gorgeous tu tak???



Chocolate,sweets & biscuit low carbo & sugarless *wink..wink*
Kata diet,harus la makan makanan yang menjurus kearah itu juga kan


1 comment:

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, March 31, 2013

Terima Kasih orang Putrajaya



Tq Lieya & co..bersusah payah dari Putrajaya datang singgah Masjid Tanah Jumaat malam hari tu semata-mata datang hantar barang yang payah amat nak jumpe kat Melaka..Nasib Lieya sudi tolong beli kan..Kalau tak lama la akak berpuasa dari makan makanan kesukaan tu kan hahaha..takde gambar kitaorang berdua sebab hari dah malam,masing-masing bukan dalam proper attire hahaha cuma aunty sempat snap gambar budak comel ni je.
Kesian dia,sebelum sampai rumah nenek Melaka,kena singgah Masjid Tanah dulu la pulak


Nanti ada rezeki kita jumpe lagi tau Lieya,masa tu nanti boleh borak panjang-panjang.Terima kasih banyak-banyak ye,jasamu dikenang dik.Nak tengok apa barang yang dihantar oleh mama gorgeous tu tak???



Chocolate,sweets & biscuit low carbo & sugarless *wink..wink*
Kata diet,harus la makan makanan yang menjurus kearah itu juga kan


1 comment:

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015