Friday, April 5, 2013

Penangan olahraga


Antara yang digunakan sebelum ini..

Sebelum pegi berkampung kat padang hari tu dah puas dah melumur dengan sunblock, selesai olahraga kulit tetap juga menggelap huhuhu (makin bertambah gelap sebenarnya) Alahai,tepek bedak pun macam tak berapa nak lekat je rasanya.Ini pun bukan la berjemur sangat pun,agaknya kalau berjemur lagi la pekat melekat gamaknya huhuhu. Ni kang baru nak ok sikit,tiba pulak musim sukan sekolah,redha je la kan..Kang orang kata pulak tak reti bersyukurkan :p Kalau kulit tengah macam ni nak berjalan kemana-mana pun tak syok rasanya,nak-nak pulak kalau ada jemputan kenduri,adoi la..
Biasanya guna Aloe Vera gel ni je,memang mujarab tapi kena sabar lebih sikit la

Ada kawan mencadangkan guna lightening mask ni..moga berhasil

*Tahun ni team olahraga SKSL kurang menyerlah la tapi tetap tidak pulang dengan tangan kosong cuma takde emas yang berkilau nampaknya huhuhu tahan je la telinga kena menjawab dengan guru besar.Apa-apa pun tahniah & terima kasih banyak-banyak untuk the whole team atas semua kerjasama yang diberikan sebelum dan semasa kejohanan.Kita cuba lagi tahun hadapan ye kawan-kawan

1 comment:

  1. Samalah kita..rasanya tahun ni muka akak paling teruk sunburn huhu...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, April 5, 2013

Penangan olahraga


Antara yang digunakan sebelum ini..

Sebelum pegi berkampung kat padang hari tu dah puas dah melumur dengan sunblock, selesai olahraga kulit tetap juga menggelap huhuhu (makin bertambah gelap sebenarnya) Alahai,tepek bedak pun macam tak berapa nak lekat je rasanya.Ini pun bukan la berjemur sangat pun,agaknya kalau berjemur lagi la pekat melekat gamaknya huhuhu. Ni kang baru nak ok sikit,tiba pulak musim sukan sekolah,redha je la kan..Kang orang kata pulak tak reti bersyukurkan :p Kalau kulit tengah macam ni nak berjalan kemana-mana pun tak syok rasanya,nak-nak pulak kalau ada jemputan kenduri,adoi la..
Biasanya guna Aloe Vera gel ni je,memang mujarab tapi kena sabar lebih sikit la

Ada kawan mencadangkan guna lightening mask ni..moga berhasil

*Tahun ni team olahraga SKSL kurang menyerlah la tapi tetap tidak pulang dengan tangan kosong cuma takde emas yang berkilau nampaknya huhuhu tahan je la telinga kena menjawab dengan guru besar.Apa-apa pun tahniah & terima kasih banyak-banyak untuk the whole team atas semua kerjasama yang diberikan sebelum dan semasa kejohanan.Kita cuba lagi tahun hadapan ye kawan-kawan

1 comment:

  1. Samalah kita..rasanya tahun ni muka akak paling teruk sunburn huhu...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015