Saturday, April 20, 2013

Sabtu kami

Plan asal nak ke Segamat memenuhi undangan kenduri kawin adik kak Mimi hari ni tapi tetiba semalam daddy budak2 ni bagi tau dia adakelas tambahan kat sekolah.Ala x merasa la kami makan nasi minyak kat rumah kak Mimi.Lain kali la ye kak huhuhu. Dah x jadi nak ke Segamat maka kepala lingat berfikir nak ke mana hari ni kan.Ye la..mana boleh duduk begitu saja kan.Manfaatkan sepenuhnya hujung minggu anda.hihihihi korang ke mana??Kalau keluar pagi-pagi ni mesti agak sesak disesetengah kawasan kan.Al-maklumla hari ni kan penamaan calon.Kalau kat rumah korang tu berdekatan dengan dewan yang menjadi tempat untuk penamaan calon pasti tengah sesak ni kan..kita keluar petang-petang sikit la ye..
Dua-dua pun calon muda,muka baru.Pilihan anda?TEPUK DADA,TANYA SELERA
Sebab saya orang Seremban nak gak tepek muka MB Negeri Sembilan ni  ;-)

 *Pssst dengarnya Melaka bakal dapat CM baru,kalau BN menang...hihihi betul atau tidak kita nantikan saja

1 comment:

  1. huhuhuhu kami berkampung di usm kubang krian ni la... dari 8.00am sampai 10mlm huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu......ponat omak ni ha....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, April 20, 2013

Sabtu kami

Plan asal nak ke Segamat memenuhi undangan kenduri kawin adik kak Mimi hari ni tapi tetiba semalam daddy budak2 ni bagi tau dia adakelas tambahan kat sekolah.Ala x merasa la kami makan nasi minyak kat rumah kak Mimi.Lain kali la ye kak huhuhu. Dah x jadi nak ke Segamat maka kepala lingat berfikir nak ke mana hari ni kan.Ye la..mana boleh duduk begitu saja kan.Manfaatkan sepenuhnya hujung minggu anda.hihihihi korang ke mana??Kalau keluar pagi-pagi ni mesti agak sesak disesetengah kawasan kan.Al-maklumla hari ni kan penamaan calon.Kalau kat rumah korang tu berdekatan dengan dewan yang menjadi tempat untuk penamaan calon pasti tengah sesak ni kan..kita keluar petang-petang sikit la ye..
Dua-dua pun calon muda,muka baru.Pilihan anda?TEPUK DADA,TANYA SELERA
Sebab saya orang Seremban nak gak tepek muka MB Negeri Sembilan ni  ;-)

 *Pssst dengarnya Melaka bakal dapat CM baru,kalau BN menang...hihihi betul atau tidak kita nantikan saja

1 comment:

  1. huhuhuhu kami berkampung di usm kubang krian ni la... dari 8.00am sampai 10mlm huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu......ponat omak ni ha....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015