Friday, April 19, 2013

Terima kasih LHDN

Korang dah settle dengan e-filing??
Kami dah settle awal bulan hari tu lagi.Tadi check-check akaun dah dapat balik cukai terlebih bayar.Syiok!!Syiok!!!Walaupun xde la bayar mana tp jadi la kan..dari xde langsung.
Dalam tempoh 2 minggu je dah dapat balik.
Ok sebab itu duit cukai terlebih bayar maka jadinya nak beli buku cerita je la dengan duit tu nanti hihihi
 ke popular la kita esok nampaknya ngehehehe 
Pada yang masih belum buat e-filing masih ada masa lagi nak buat demikian sebelum 30 April ni


1 comment:

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, April 19, 2013

Terima kasih LHDN

Korang dah settle dengan e-filing??
Kami dah settle awal bulan hari tu lagi.Tadi check-check akaun dah dapat balik cukai terlebih bayar.Syiok!!Syiok!!!Walaupun xde la bayar mana tp jadi la kan..dari xde langsung.
Dalam tempoh 2 minggu je dah dapat balik.
Ok sebab itu duit cukai terlebih bayar maka jadinya nak beli buku cerita je la dengan duit tu nanti hihihi
 ke popular la kita esok nampaknya ngehehehe 
Pada yang masih belum buat e-filing masih ada masa lagi nak buat demikian sebelum 30 April ni