Monday, May 27, 2013

Jatuh tapi tidak ditimpa tangga

Salam
Kejadian pagi Ahad baru ni.
Masa dah selesai kelas tambahan kat sekolah.
On the way nak turun tangga.
Tiba pada mata yang terakhir(mujur yang terakhir) boleh tersalah langkah la pulak.
Waktu kejadian dalam keadaan sedar dan tidak berangan hihihi
Takde la jatuh gedebuk masa nangka masak
Cuma terpelecok baeeeek punye dengan cik wedges
Ha memang mendapatla kan..
Terseliuh kaki kiri,bengkak dan sakit tak yah cerita
Mujur kaki kiri dan masih boleh drive balik rumah setengah jam kemudian.
Tengahari tu pegi klinik doktor kata terseliuh sikit
Dah tuam dengan ais,tuam air suam,urut-urut manja guna minyak panas(sebab saya penakut nak urut kuat-kuat)
Harap-harap cepatla surut bengkaknya..
Minggu depan nak cuti-cuti Malaysia kan hihihi

2 comments:

  1. ciannya emy..moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. ni berangan pasal nak cuti2 mesia la ni kottt... get well soon

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, May 27, 2013

Jatuh tapi tidak ditimpa tangga

Salam
Kejadian pagi Ahad baru ni.
Masa dah selesai kelas tambahan kat sekolah.
On the way nak turun tangga.
Tiba pada mata yang terakhir(mujur yang terakhir) boleh tersalah langkah la pulak.
Waktu kejadian dalam keadaan sedar dan tidak berangan hihihi
Takde la jatuh gedebuk masa nangka masak
Cuma terpelecok baeeeek punye dengan cik wedges
Ha memang mendapatla kan..
Terseliuh kaki kiri,bengkak dan sakit tak yah cerita
Mujur kaki kiri dan masih boleh drive balik rumah setengah jam kemudian.
Tengahari tu pegi klinik doktor kata terseliuh sikit
Dah tuam dengan ais,tuam air suam,urut-urut manja guna minyak panas(sebab saya penakut nak urut kuat-kuat)
Harap-harap cepatla surut bengkaknya..
Minggu depan nak cuti-cuti Malaysia kan hihihi

2 comments:

  1. ciannya emy..moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. ni berangan pasal nak cuti2 mesia la ni kottt... get well soon

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015