Thursday, May 2, 2013

Mia kuat makan

Salam,
Nak share sikit pasal peel Mia lately ni.
Sangat kuat makan sampai kadang-kadang abang-abang dia bising.
Baru lepas makan,nak makan lagi,lagi dan lagi..
Minum susu sama naik dengan makan gak tu.
Adoi la dik..mana la seluar dan baju x sendat.
Erfan siap cakap,perut Mia banyak cacing ke ni??
Kuat sangat makan!!
Mummy tak kisah la Mia
Yang penting awak sihat nak makan apa pun makan la
Lagi pun budak kecik kadar metabolisma tinggi kan
Jangan sampai montel tak larat nak bergerak sudah.
Mari nak share bahan bukti hihihi
Ni masa balik Seremban berdua dengan dia hari tu.Bekalkan creamy carbonara supaya dia boleh makan dalam kereta
Sebelum sampai rumah atuk,dia ajak singgah mcd dah.Dia makan 1 beef burger masa tu

Masa di majlis tu,dia makan pulak bihun singapore ni.Tambah 2 kali


Tapi yang bestnya..Mia suka buah-buahan juga..

3 comments:

  1. wahhh..mmg kuat makan yer..hehe..seronok jugak tgk budak2 suka makan..kalau yg xnak makan..lagi risau kann.. xper..budak2 diaorg aktif...kena banyak tenaga =)

    ReplyDelete
  2. Heheheheh cute mia kak...seronok tgk budak2 suke makan kak...sebijik mcm mia lieya laaa....lapa sikit siap laaa menggelupur teruk hahahaha...ni die bising sepender dah ketat sdgkan baru beli saiz besar tu...

    Bagus mia suke mkn buah....lawas laaa kalo mcm tu kak...mia lieya kureng suke mkn buah...

    ReplyDelete
  3. bagus la mia suka makan, jangan emily, payah makan, pastu memilih lak tu.. lgpun budak2, mmg metabolisme tinggi, dun wori, nanti slim mia tu

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, May 2, 2013

Mia kuat makan

Salam,
Nak share sikit pasal peel Mia lately ni.
Sangat kuat makan sampai kadang-kadang abang-abang dia bising.
Baru lepas makan,nak makan lagi,lagi dan lagi..
Minum susu sama naik dengan makan gak tu.
Adoi la dik..mana la seluar dan baju x sendat.
Erfan siap cakap,perut Mia banyak cacing ke ni??
Kuat sangat makan!!
Mummy tak kisah la Mia
Yang penting awak sihat nak makan apa pun makan la
Lagi pun budak kecik kadar metabolisma tinggi kan
Jangan sampai montel tak larat nak bergerak sudah.
Mari nak share bahan bukti hihihi
Ni masa balik Seremban berdua dengan dia hari tu.Bekalkan creamy carbonara supaya dia boleh makan dalam kereta
Sebelum sampai rumah atuk,dia ajak singgah mcd dah.Dia makan 1 beef burger masa tu

Masa di majlis tu,dia makan pulak bihun singapore ni.Tambah 2 kali


Tapi yang bestnya..Mia suka buah-buahan juga..

3 comments:

  1. wahhh..mmg kuat makan yer..hehe..seronok jugak tgk budak2 suka makan..kalau yg xnak makan..lagi risau kann.. xper..budak2 diaorg aktif...kena banyak tenaga =)

    ReplyDelete
  2. Heheheheh cute mia kak...seronok tgk budak2 suke makan kak...sebijik mcm mia lieya laaa....lapa sikit siap laaa menggelupur teruk hahahaha...ni die bising sepender dah ketat sdgkan baru beli saiz besar tu...

    Bagus mia suke mkn buah....lawas laaa kalo mcm tu kak...mia lieya kureng suke mkn buah...

    ReplyDelete
  3. bagus la mia suka makan, jangan emily, payah makan, pastu memilih lak tu.. lgpun budak2, mmg metabolisme tinggi, dun wori, nanti slim mia tu

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015