Thursday, June 27, 2013

Batuk & demam

Salam.
Selamat pagi Khamis semua.
Alhamdulillah jerebu makin berkurang.
Tak sabar nak tunggu hilang terus.
Erfan demam pulak pagi ni.
Sejak petang semalam dah batuk-batuk.
Hari ni cutikan dia dulu,tu kat rumah tengah tunggu atuk & nanny datang rescue.
Mummu daddy dia tak dapat cuti.
Mujur atuk dekatkan.
Harap tak melarat la demamnya tu.
Tempat korang macam mana??

2 comments:

  1. alhamdulillah jerebu dah makin kurangkan kak....anak2 lieya mase tgk rancak jerebu tu masing2 kene selsema n batuk...termasuk laa lieya ni hah...skrang semua dah sihat2....

    sian plak erfan .... seb baik ade yg boleh jagakan ....kalo mcm lieya ni pun payah gak kak nak mintak tlg sesape kan....moga erfan cpt sihat key...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah skrgn ni d sni cerbu uda kurang...uda 2 ari asyik guruh tp xda ujan....ksian kn tgk ank2 bila sakit ni...ank sya msa jerbu teruk mgu lalu susah mo tdr mlm...ayik bgn minta mnm air...sakit tekak kot...

    http://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, June 27, 2013

Batuk & demam

Salam.
Selamat pagi Khamis semua.
Alhamdulillah jerebu makin berkurang.
Tak sabar nak tunggu hilang terus.
Erfan demam pulak pagi ni.
Sejak petang semalam dah batuk-batuk.
Hari ni cutikan dia dulu,tu kat rumah tengah tunggu atuk & nanny datang rescue.
Mummu daddy dia tak dapat cuti.
Mujur atuk dekatkan.
Harap tak melarat la demamnya tu.
Tempat korang macam mana??

2 comments:

  1. alhamdulillah jerebu dah makin kurangkan kak....anak2 lieya mase tgk rancak jerebu tu masing2 kene selsema n batuk...termasuk laa lieya ni hah...skrang semua dah sihat2....

    sian plak erfan .... seb baik ade yg boleh jagakan ....kalo mcm lieya ni pun payah gak kak nak mintak tlg sesape kan....moga erfan cpt sihat key...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah skrgn ni d sni cerbu uda kurang...uda 2 ari asyik guruh tp xda ujan....ksian kn tgk ank2 bila sakit ni...ank sya msa jerbu teruk mgu lalu susah mo tdr mlm...ayik bgn minta mnm air...sakit tekak kot...

    http://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015