Sunday, June 23, 2013

Jerebu makin teruk

Salam
Teruknya jerebu kat Masjid Tanah pagi ni.
Tempat korang macam mana??
Tebal sungguh jerebu pagi ni.
Kesian dengan budak-budak tahun 6 yang terpaksa hadir ke kelas tambahan anjuran CIMB pagi ni ha.
GB dah call JPN minta tangguh tapi tak bagi pulak.
Budak -budak ni memang nampak sangat tak selesa.
Mana tak nak sampai dalam kelas pun berjerebu.
Bau asap tebal tak payah cerita la..
Harap-harap keadaan bertambah baik untuk esok hari.
Jaga diri kawan-kawan.
Avoid dari menjalani aktiviti luar rumah ye.
Minum air kosong banyak-banyak juga.
Kalau perlu keluar juga,pakai la topeng mulut tu.

Gambar pagi tadi otw balik dari kelas tambahan

1 comment:

  1. Betul tu..makin petang ipu semakin meningkat tinggi

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, June 23, 2013

Jerebu makin teruk

Salam
Teruknya jerebu kat Masjid Tanah pagi ni.
Tempat korang macam mana??
Tebal sungguh jerebu pagi ni.
Kesian dengan budak-budak tahun 6 yang terpaksa hadir ke kelas tambahan anjuran CIMB pagi ni ha.
GB dah call JPN minta tangguh tapi tak bagi pulak.
Budak -budak ni memang nampak sangat tak selesa.
Mana tak nak sampai dalam kelas pun berjerebu.
Bau asap tebal tak payah cerita la..
Harap-harap keadaan bertambah baik untuk esok hari.
Jaga diri kawan-kawan.
Avoid dari menjalani aktiviti luar rumah ye.
Minum air kosong banyak-banyak juga.
Kalau perlu keluar juga,pakai la topeng mulut tu.

Gambar pagi tadi otw balik dari kelas tambahan

1 comment:

  1. Betul tu..makin petang ipu semakin meningkat tinggi

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015