Monday, June 10, 2013

Lemau di hari pertama

Salam,
Hari pertama untuk penggal kedua persekolahan bermula hari ni.
Argggh lemau semacam je.
Macam tak puas je cuti..
Rasa nak extend cuti je..macam-macam bermain dikepala.
Giler dasyat mood hari ni.
Mana pegi aura-aura untuk bekerja tu pun tak tahu la.
Cuti 2 minggu habis terbang mood bekerja wei.
Harap-harapnya esok semuanya kembali seperti biasa.
Aura bekerja sila datang cepat pada saya!!!!!
Hihihi ni kalau Guru Besar baca ni memang bagi pelempang sedas dua.
Berlemak la kan bagi cuti 2 minggu mula la malas bermaharajalela
Kena tune semula mood ni.
Bertimbun kerja menanti ni ha
Cukup la sehari lemah gemalaikan..esok hari
marilah kita bokojo lah kito sekuetnyo!!!
 Moh tepek kata-kata motivasi untuk diri sendiri

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, June 10, 2013

Lemau di hari pertama

Salam,
Hari pertama untuk penggal kedua persekolahan bermula hari ni.
Argggh lemau semacam je.
Macam tak puas je cuti..
Rasa nak extend cuti je..macam-macam bermain dikepala.
Giler dasyat mood hari ni.
Mana pegi aura-aura untuk bekerja tu pun tak tahu la.
Cuti 2 minggu habis terbang mood bekerja wei.
Harap-harapnya esok semuanya kembali seperti biasa.
Aura bekerja sila datang cepat pada saya!!!!!
Hihihi ni kalau Guru Besar baca ni memang bagi pelempang sedas dua.
Berlemak la kan bagi cuti 2 minggu mula la malas bermaharajalela
Kena tune semula mood ni.
Bertimbun kerja menanti ni ha
Cukup la sehari lemah gemalaikan..esok hari
marilah kita bokojo lah kito sekuetnyo!!!
 Moh tepek kata-kata motivasi untuk diri sendiri

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015