Tuesday, June 11, 2013

TAk GEMBIRA

Salam.
Mia had a new hair cut petang semalam.
She definately not happy with it.
Semalam lagi dah perasan sebenarnya.
Tapi pagi ni lagi teruk rupanya.
Terua bantai melalak tengok muka depan cermin.
Rambut tu kena cantas pendek sangat.
Kesian pun ada juga.
Takpe sayang,nanti kejap je dah panjang semula rambut tu ye.

7 comments:

  1. lorrr.. sian mia...
    yerlah ko. girl tu. aku dulu pun zaman x pakai tudung. part potong rambut sgtlah phobia. dok takut buruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha la,aku x perasan amoi tu dah trim pendek wei.Aku suruh dia trim dpn je aasalnya tp belakang pun dia pi usik

      Delete
  2. alahai, sayu plak tengok dia tutup muka sebab sedih rambut dah pendek ye. tak pe nanti panjang balik yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak,saya pun jd sedih tgk dia pagi td

      Delete
  3. Siannya..mood dia mesti merudumm..takpe rambut boleh pnjg semula

    ReplyDelete
  4. alalala...kesiannya...xpa, nda lma panjang la blk tu ya:)

    htttp://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, June 11, 2013

TAk GEMBIRA

Salam.
Mia had a new hair cut petang semalam.
She definately not happy with it.
Semalam lagi dah perasan sebenarnya.
Tapi pagi ni lagi teruk rupanya.
Terua bantai melalak tengok muka depan cermin.
Rambut tu kena cantas pendek sangat.
Kesian pun ada juga.
Takpe sayang,nanti kejap je dah panjang semula rambut tu ye.

7 comments:

  1. lorrr.. sian mia...
    yerlah ko. girl tu. aku dulu pun zaman x pakai tudung. part potong rambut sgtlah phobia. dok takut buruk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha la,aku x perasan amoi tu dah trim pendek wei.Aku suruh dia trim dpn je aasalnya tp belakang pun dia pi usik

      Delete
  2. alahai, sayu plak tengok dia tutup muka sebab sedih rambut dah pendek ye. tak pe nanti panjang balik yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak,saya pun jd sedih tgk dia pagi td

      Delete
  3. Siannya..mood dia mesti merudumm..takpe rambut boleh pnjg semula

    ReplyDelete
  4. alalala...kesiannya...xpa, nda lma panjang la blk tu ya:)

    htttp://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015