Wednesday, July 10, 2013

1 Ramadhan

Salam
Selamat Berpuasa semua..
Alhamdulillah berpeluang lagi bertemu denga  bulan Ramadha  tahun ini.
Malam tadi bawak Mia tunaikan solat tarawikh..dia macam biasa duduk diam-diam sebab dah bawak bekalan susu dia.
Siap boleh lena budak sorang ni atas sejadah dia.
Mujur selesai solat witir dia terjaga sendiri.
Seisi rumah berpuasa hari ni.
Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan untuk anak-anak hari ni.
Cik Mia baru lepas merengek-rengek manja cakap perut dia tak berapa nak sabar nak tunggu malam.
Hahahaha ngada lebih budak tu.
Sahur tadi kemain berselera makan nasi goreng tau dia tu.
Hari ni Melaka cuti maka dapat la bergolek-golek melayan cik Mia.
Erfan dah steady tahun ni.
Apa plan korang untuk menu berbuka hari ni??

3 comments:

  1. bagusnya mia dh start blajar puasa. biar dia rasa seronok n nikmat puasa tu... bru lah seronok nk sambut raya kannn

    ReplyDelete
  2. Salam ramdhan emy..rumah akak pekena me selalunya

    ReplyDelete
  3. alahai sweet akak n mia...sejuk hati tgk...

    wah best satu umah puase ye kak...hope mia boleh bertahan...bagus akak dah dedahkan mia puase awal2 gini kak..dpt separuh hari pun kire dah sukses kan kak....

    selamat berpuase dan selamat berbuka kak emy...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, July 10, 2013

1 Ramadhan

Salam
Selamat Berpuasa semua..
Alhamdulillah berpeluang lagi bertemu denga  bulan Ramadha  tahun ini.
Malam tadi bawak Mia tunaikan solat tarawikh..dia macam biasa duduk diam-diam sebab dah bawak bekalan susu dia.
Siap boleh lena budak sorang ni atas sejadah dia.
Mujur selesai solat witir dia terjaga sendiri.
Seisi rumah berpuasa hari ni.
Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan untuk anak-anak hari ni.
Cik Mia baru lepas merengek-rengek manja cakap perut dia tak berapa nak sabar nak tunggu malam.
Hahahaha ngada lebih budak tu.
Sahur tadi kemain berselera makan nasi goreng tau dia tu.
Hari ni Melaka cuti maka dapat la bergolek-golek melayan cik Mia.
Erfan dah steady tahun ni.
Apa plan korang untuk menu berbuka hari ni??

3 comments:

  1. bagusnya mia dh start blajar puasa. biar dia rasa seronok n nikmat puasa tu... bru lah seronok nk sambut raya kannn

    ReplyDelete
  2. Salam ramdhan emy..rumah akak pekena me selalunya

    ReplyDelete
  3. alahai sweet akak n mia...sejuk hati tgk...

    wah best satu umah puase ye kak...hope mia boleh bertahan...bagus akak dah dedahkan mia puase awal2 gini kak..dpt separuh hari pun kire dah sukses kan kak....

    selamat berpuase dan selamat berbuka kak emy...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015