Tuesday, August 20, 2013

KLIA

Salam..
Jumaat malam lepas kitaorang hantar atuk Mia ke KLIA.
Atuk ada urusan pasal empire lawn bowl kat Korea.
Mula-mula tengok barang-barang atuk dah siap packing tu.
Mia dah mula kecoh dah..budget macam dia nak pergi sama je.
Tapi mujur la bila atuk dah explain semua dia faham.
Siap cakap atuk pegi survey tempat dulu nanti lepas ni bawak Mia pulak eh.
Pesanan x menahan kan..
Sekarang ni hari-hari tunggu atuk call.
Atuk pegi 10 hari je..minggu depan balik la.
Sebelum kitaorang gerak tinggalkan airport tu macam biasa la siap kena paw dengan budak-budak ni.
Memborong coklat kemain banyak tau!!

1 comment:

  1. ek eleh kak!!! bile dtg klia nyeeee...dah dekat sgt2 ngan putrajaya tu.....awat tak menyinggah .....

    atuk mia pi korea kak?...seronoknnye kak....terbayang2 dah ni pelakon korea yg hensem2 nie heheheeheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, August 20, 2013

KLIA

Salam..
Jumaat malam lepas kitaorang hantar atuk Mia ke KLIA.
Atuk ada urusan pasal empire lawn bowl kat Korea.
Mula-mula tengok barang-barang atuk dah siap packing tu.
Mia dah mula kecoh dah..budget macam dia nak pergi sama je.
Tapi mujur la bila atuk dah explain semua dia faham.
Siap cakap atuk pegi survey tempat dulu nanti lepas ni bawak Mia pulak eh.
Pesanan x menahan kan..
Sekarang ni hari-hari tunggu atuk call.
Atuk pegi 10 hari je..minggu depan balik la.
Sebelum kitaorang gerak tinggalkan airport tu macam biasa la siap kena paw dengan budak-budak ni.
Memborong coklat kemain banyak tau!!

1 comment:

  1. ek eleh kak!!! bile dtg klia nyeeee...dah dekat sgt2 ngan putrajaya tu.....awat tak menyinggah .....

    atuk mia pi korea kak?...seronoknnye kak....terbayang2 dah ni pelakon korea yg hensem2 nie heheheeheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015