Friday, August 2, 2013

Mood Raya!!

Salam
Cuti sekolah akan bermula.
Yeah!!Cuti Hari Raya
Bersambung pula dengan cuti pertengahan penggal kedua.
Maka panjang la sikit cuti raya tahun ni.
Alhamdulillah..dapat la bersama keluarga.
Cuti datang tepat pada masanya.
Insyallah akan dimanfaatkan sebaiknya.
Kami yang pasti akan selalu berada di Melaka.
Tak pegi jauh pun.
Seremban → Melaka je.
Bila time macam ni rasa untung kawin dengan orang dekat-dekat ni.
Bekerja pun tak jauh dari kampung halaman kan.
Buat rakan-rakan yang pulang beraya di kampung..
Berhati-hati semasa dijalan raya.
Semoga kita sama-sama dapat meraikan kehadiran 1 Syawal bersama keluarga tercinta..
Bersama kawan-kawan sebelum sesi bersalaman bersama murid-murid




1 comment:

  1. Samalah kita..mood raya jugak ni..hehe..fikiran dah sampai ke kampung. 5hb baru balik kota bharu. huhu. Jom exchange link ;)

    http://ummuhafiey.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, August 2, 2013

Mood Raya!!

Salam
Cuti sekolah akan bermula.
Yeah!!Cuti Hari Raya
Bersambung pula dengan cuti pertengahan penggal kedua.
Maka panjang la sikit cuti raya tahun ni.
Alhamdulillah..dapat la bersama keluarga.
Cuti datang tepat pada masanya.
Insyallah akan dimanfaatkan sebaiknya.
Kami yang pasti akan selalu berada di Melaka.
Tak pegi jauh pun.
Seremban → Melaka je.
Bila time macam ni rasa untung kawin dengan orang dekat-dekat ni.
Bekerja pun tak jauh dari kampung halaman kan.
Buat rakan-rakan yang pulang beraya di kampung..
Berhati-hati semasa dijalan raya.
Semoga kita sama-sama dapat meraikan kehadiran 1 Syawal bersama keluarga tercinta..
Bersama kawan-kawan sebelum sesi bersalaman bersama murid-murid




1 comment:

  1. Samalah kita..mood raya jugak ni..hehe..fikiran dah sampai ke kampung. 5hb baru balik kota bharu. huhu. Jom exchange link ;)

    http://ummuhafiey.blogspot.com

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015