Saturday, January 25, 2014

Berbasikal

Salam semua.
Antara aktiviti bersama anak-anak petang semalam.
Berbasikal sekitar kawasan perumahan.
Fuh!!Lama betul tak mengayuh ni.
Sesekali dapat keluar peluh macam ni ok juga.
Mia bukan main excited lagi tengok mummy dia kayuh basikal.
Siap cakap pandai ke naik basikal??
Hahahaha anak sendiri pun tak percaya keupayaan mummy dia ni.
Bila dah syok berbasikal ni terasa nak beli basikal sendiri pulak.
Nak basikal perempuan yang macam dalam cerita Jepun tu..
Kalau la ada orang sudi belikan mesti syok!!

2 comments:

  1. Akak pun lama x berbasikal...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Aktiviti yang sihat bersama keluarga
    Salam hujung minggu dari bunda...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, January 25, 2014

Berbasikal

Salam semua.
Antara aktiviti bersama anak-anak petang semalam.
Berbasikal sekitar kawasan perumahan.
Fuh!!Lama betul tak mengayuh ni.
Sesekali dapat keluar peluh macam ni ok juga.
Mia bukan main excited lagi tengok mummy dia kayuh basikal.
Siap cakap pandai ke naik basikal??
Hahahaha anak sendiri pun tak percaya keupayaan mummy dia ni.
Bila dah syok berbasikal ni terasa nak beli basikal sendiri pulak.
Nak basikal perempuan yang macam dalam cerita Jepun tu..
Kalau la ada orang sudi belikan mesti syok!!

2 comments:

  1. Akak pun lama x berbasikal...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Aktiviti yang sihat bersama keluarga
    Salam hujung minggu dari bunda...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015