Saturday, January 18, 2014

Hajat tertunai

Salam semua.
Alhamdulillah..tertunai sudah hajat anak kecil ini.
Dah lama dia berbunyi nak mintak cincin.
Tapi sejak insiden suatu ketika dulu muka dia pernah tercalar dek cincin.
Daddy Mia macam ragu-ragu nak bagi anak dara dia bercincin.
Sebab masa tu kami beli yang jenis selisih belakang.
Ni hari tu masa jalan-jalan stop kat Wah Chan.
Saja la tanya,kot-kot ada saiz budak kecik ni.
Alhamdulillah..ada rezeki dia.
Harga pun masih mampu milik lagi.
Sebab nilai emas masih pada kadar rendah kan.
Suka hati bukan kepalang la budak kecik ni.
Tapi time sekolah semua barang kemas wajib buka.
Cuti sekolah yang panjang je boleh pakai ye Mia.
Mia dapat cincin baru,mummy takde pun huhuhu

1 comment:

  1. wallaaaa kemain ye cik mia... syok la dapat cincin baru kan kan kan :-))

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, January 18, 2014

Hajat tertunai

Salam semua.
Alhamdulillah..tertunai sudah hajat anak kecil ini.
Dah lama dia berbunyi nak mintak cincin.
Tapi sejak insiden suatu ketika dulu muka dia pernah tercalar dek cincin.
Daddy Mia macam ragu-ragu nak bagi anak dara dia bercincin.
Sebab masa tu kami beli yang jenis selisih belakang.
Ni hari tu masa jalan-jalan stop kat Wah Chan.
Saja la tanya,kot-kot ada saiz budak kecik ni.
Alhamdulillah..ada rezeki dia.
Harga pun masih mampu milik lagi.
Sebab nilai emas masih pada kadar rendah kan.
Suka hati bukan kepalang la budak kecik ni.
Tapi time sekolah semua barang kemas wajib buka.
Cuti sekolah yang panjang je boleh pakai ye Mia.
Mia dapat cincin baru,mummy takde pun huhuhu

1 comment:

  1. wallaaaa kemain ye cik mia... syok la dapat cincin baru kan kan kan :-))

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015