Sunday, February 2, 2014

Hanya diSKSL

Salam semua..
Nak share cerita banner kecil
Yang digantung dipagar hadapan di sekolah saya.
Ini semua gara-gara ramai sangat orang buang kucing kat area sekolah tu.
Dah macam SPCA dah rupanya.
Cuti sekolah bulan 12 GB dah buat operasi besar-besar tangkap semua kucing yang ada dan hantar ke pasar.
Supaya kucing-kucing tu boleh survive nanti kan.
Lepas tu Guru Besar siap gantung banner ni.
Hanya boleh ditemui di Sri Laksamana hihihi

4 comments:

  1. agaknya nak bg kucing2 tu belajar bersama murid2 hehe..

    ReplyDelete
  2. Kat skdtk pun ada kucing terbuang tapi xde banner lagi heh

    ReplyDelete
  3. Kat skdtk pun ada kucing terbuang tapi xde banner lagi heh

    ReplyDelete
  4. laa kisahnye ....betul ke kak...sian plak kucing2 tu...tapi tu laa tak agak2 buang area sekolah.. biase buang area pasar kan supaya kucing2 leh survive....ni area sekolah pun jadi port....aduh ape la dieorg ni kan kak...takde sivik betol...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, February 2, 2014

Hanya diSKSL

Salam semua..
Nak share cerita banner kecil
Yang digantung dipagar hadapan di sekolah saya.
Ini semua gara-gara ramai sangat orang buang kucing kat area sekolah tu.
Dah macam SPCA dah rupanya.
Cuti sekolah bulan 12 GB dah buat operasi besar-besar tangkap semua kucing yang ada dan hantar ke pasar.
Supaya kucing-kucing tu boleh survive nanti kan.
Lepas tu Guru Besar siap gantung banner ni.
Hanya boleh ditemui di Sri Laksamana hihihi

4 comments:

  1. agaknya nak bg kucing2 tu belajar bersama murid2 hehe..

    ReplyDelete
  2. Kat skdtk pun ada kucing terbuang tapi xde banner lagi heh

    ReplyDelete
  3. Kat skdtk pun ada kucing terbuang tapi xde banner lagi heh

    ReplyDelete
  4. laa kisahnye ....betul ke kak...sian plak kucing2 tu...tapi tu laa tak agak2 buang area sekolah.. biase buang area pasar kan supaya kucing2 leh survive....ni area sekolah pun jadi port....aduh ape la dieorg ni kan kak...takde sivik betol...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015