Thursday, February 13, 2014

Jom makan ais krim

Salam semua..
Ya Allah panasnya cuaca sejak akhir-akhir ni.
Nak buat aktiviti luar rumah pun macam tak sanggup je.
Kalau kat rumah pun rasa nak on aircond 24hours je..
Semalam Mia pun dah mula pandai cakap..panas betul cuaca.
Mia asyik berpeluh je
Hahahaha pandai pulak tu.
Ajak daddy pegi kedai beli ais krim je kejenya.
Petang semalam dia balik dari kedai selambak airkrim diborongnya..
Melampau sungguh la..
Itu aiskrim goreng tu Ez kata sedap lagi yang mummy buat sendiri tu
Ok..nanti kita buat sendiri je la ye anak-anak

1 comment:

  1. Tu lah dpt terjun sg bila balik sklh sedap gak rasanya...x tahu bil bulan ni brp..air cond 24.jam

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, February 13, 2014

Jom makan ais krim

Salam semua..
Ya Allah panasnya cuaca sejak akhir-akhir ni.
Nak buat aktiviti luar rumah pun macam tak sanggup je.
Kalau kat rumah pun rasa nak on aircond 24hours je..
Semalam Mia pun dah mula pandai cakap..panas betul cuaca.
Mia asyik berpeluh je
Hahahaha pandai pulak tu.
Ajak daddy pegi kedai beli ais krim je kejenya.
Petang semalam dia balik dari kedai selambak airkrim diborongnya..
Melampau sungguh la..
Itu aiskrim goreng tu Ez kata sedap lagi yang mummy buat sendiri tu
Ok..nanti kita buat sendiri je la ye anak-anak

1 comment:

  1. Tu lah dpt terjun sg bila balik sklh sedap gak rasanya...x tahu bil bulan ni brp..air cond 24.jam

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015