Saturday, February 8, 2014

Ketagih Nescafe

Salam semua..
Serious memang rasa ketagih la
Bila sehari tak minum nescafe
Terutamanya pada waktu pagi
Nanti mesti sakit kepala
Huhuhu mula-mula macam tak perasan
Tapi bila dah berkali-kali macam tu
Kalau waktu pagi tak minum nescafe
Kepala mesti sakit..tapi lepas minum nescafe baru lega.
Teruk eh!!
Tapi kan saya hanya minum nescafe dirumah aje
Yang saya bancuh sendiri kalau kat kedai tak pernah pun.
Rasa tak telan ditekak..
Hihihi ngada punye tekak!

3 comments:

  1. akak pun suka nescafe..tapi jarang2 minum sebab pening

    ReplyDelete
  2. js gak yg xblh minum nes...kalau minum pasti fenin...hehe

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, February 8, 2014

Ketagih Nescafe

Salam semua..
Serious memang rasa ketagih la
Bila sehari tak minum nescafe
Terutamanya pada waktu pagi
Nanti mesti sakit kepala
Huhuhu mula-mula macam tak perasan
Tapi bila dah berkali-kali macam tu
Kalau waktu pagi tak minum nescafe
Kepala mesti sakit..tapi lepas minum nescafe baru lega.
Teruk eh!!
Tapi kan saya hanya minum nescafe dirumah aje
Yang saya bancuh sendiri kalau kat kedai tak pernah pun.
Rasa tak telan ditekak..
Hihihi ngada punye tekak!

3 comments:

  1. akak pun suka nescafe..tapi jarang2 minum sebab pening

    ReplyDelete
  2. js gak yg xblh minum nes...kalau minum pasti fenin...hehe

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015