Sunday, March 9, 2014

PRAY FOR MH370

Salam semua..
Rakyat Malaysia sedang berduka.
Misteri kehilangan pesawat MAS MH370
Masih belum terungkai..
Ya Allah,kau yang berkuasa di sekelian alam ini.
Kau permudahkan la segala urusan.
Agar terlerai segala kekusutan.
Agar terjawab segala persoalan.
Hanya padaMu kami berserah.
Dan hanya padaMu juga kami berharap.
Kau perkenankan la doa hambaMu
Ya Allah..
Semoga Allah melindungi dan memelihara kesejahteraan semua penumpang dan anak-anak kapal didalamnya.
Teruskan berdoa..terus berusaha pasukan keselamatan Malaysia.
Insyallah pasti ketemu apa yang dicari.

1 comment:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, March 9, 2014

PRAY FOR MH370

Salam semua..
Rakyat Malaysia sedang berduka.
Misteri kehilangan pesawat MAS MH370
Masih belum terungkai..
Ya Allah,kau yang berkuasa di sekelian alam ini.
Kau permudahkan la segala urusan.
Agar terlerai segala kekusutan.
Agar terjawab segala persoalan.
Hanya padaMu kami berserah.
Dan hanya padaMu juga kami berharap.
Kau perkenankan la doa hambaMu
Ya Allah..
Semoga Allah melindungi dan memelihara kesejahteraan semua penumpang dan anak-anak kapal didalamnya.
Teruskan berdoa..terus berusaha pasukan keselamatan Malaysia.
Insyallah pasti ketemu apa yang dicari.

1 comment:

  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015