Sunday, April 13, 2014

Tudung Saji

Salam semua.
Lama tak bersiaran..
Lama tak update blog.
Takde cerita best dan takde masa pun ye juga.
Nak kongsi cerita hari ni.
Petang tadi Erfan pegi gunting rambut dengan daddy dia.
Balik dari gunting rambut diaorg bawak balik tudung saji ni
Confused kejap mula-mula tu.
Rasanya takde pulak kirim beli tudung saji tadi.
Rupa-rupanya Encik Suami beli sebab kesian dengan penjual tu.
Pakcik tua..berjalan kaki mengusung tudung saji tu dalam cuaca panas.
Disebabkan rasa tak sampai hati tu dia beli satu.
Harga pun berpatutan..RM18 je.
Boleh dikira murah la tu kot.
Kalau mahal pun takpe la kita ni sedekah je kan
Tudung saji tu hasil buatan tangan pakcik tu dan isterinya.
Mengikut kata Encik suami tudung saji tu baru saja siap pagi tadi
dan tengahari tu terus pakcik tu keluar berjual.
Memang baru buat rasanya sebab ada bau cat lagi masa dia bawa balik tu.
Ok sekarang kepala tengah ligat memikir mana nak sangkut ni
hihihi


No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, April 13, 2014

Tudung Saji

Salam semua.
Lama tak bersiaran..
Lama tak update blog.
Takde cerita best dan takde masa pun ye juga.
Nak kongsi cerita hari ni.
Petang tadi Erfan pegi gunting rambut dengan daddy dia.
Balik dari gunting rambut diaorg bawak balik tudung saji ni
Confused kejap mula-mula tu.
Rasanya takde pulak kirim beli tudung saji tadi.
Rupa-rupanya Encik Suami beli sebab kesian dengan penjual tu.
Pakcik tua..berjalan kaki mengusung tudung saji tu dalam cuaca panas.
Disebabkan rasa tak sampai hati tu dia beli satu.
Harga pun berpatutan..RM18 je.
Boleh dikira murah la tu kot.
Kalau mahal pun takpe la kita ni sedekah je kan
Tudung saji tu hasil buatan tangan pakcik tu dan isterinya.
Mengikut kata Encik suami tudung saji tu baru saja siap pagi tadi
dan tengahari tu terus pakcik tu keluar berjual.
Memang baru buat rasanya sebab ada bau cat lagi masa dia bawa balik tu.
Ok sekarang kepala tengah ligat memikir mana nak sangkut ni
hihihi


No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015