Wednesday, May 7, 2014

Selfie ke selfish??

Salam
Lama tak update.
Tak cerita best + busy tahap gaban.
Macam-macam program kat sekolah sekarang ni.
Nak share gambar berselfie dengan kawan-kawan.
Ada yang tegur sakan benar berselfie!!
Biarlah!!Pada saya biar gile berselfie
Dari bersikap selfish kan!
More update to come!!!

2 comments:

  1. betul tu emy. lagi pun kita selfie x menyusahkan orang kan.....hehehe.

    ReplyDelete
  2. Sangat setuju...biar selfie jangan selfish...minopod emy wrn pink ya....cantik

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, May 7, 2014

Selfie ke selfish??

Salam
Lama tak update.
Tak cerita best + busy tahap gaban.
Macam-macam program kat sekolah sekarang ni.
Nak share gambar berselfie dengan kawan-kawan.
Ada yang tegur sakan benar berselfie!!
Biarlah!!Pada saya biar gile berselfie
Dari bersikap selfish kan!
More update to come!!!

2 comments:

  1. betul tu emy. lagi pun kita selfie x menyusahkan orang kan.....hehehe.

    ReplyDelete
  2. Sangat setuju...biar selfie jangan selfish...minopod emy wrn pink ya....cantik

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015