Tuesday, June 3, 2014

Mee Kari

Mee Kari

As-salam semua
Seperti yang dijanjikan..
Cuti sekolah masa untuk melayan tekak anak-anak..
Untuk hari ini menu mee kari untuk lunch.
Telan-telan air liur tengok Ez dan daddy dia makan.
Mee kicap untuk Erfan dan Mia.
Asalnya budak berdua ni nak mee kicap macam kitaorang makan kat Ipoh.
Jauh benar pulak nak pegi makan mee kicap tu.
Maka mummy diaorang ni pun buatkan mee kicap
Versi sendiri..ok la kot tu.
Sebab Mia makan bertambah-tambah nampaknya.
Esok nak makan apa pulak ye anak-anak..

Teringat-ingat mee kicap kat Ipoh tu hah!! *throwback*

1 comment:

  1. Bg resepi emy masak me kicap tu..mcm sedap je..akak x pernah masak ..selalu me goreng

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, June 3, 2014

Mee Kari

Mee Kari

As-salam semua
Seperti yang dijanjikan..
Cuti sekolah masa untuk melayan tekak anak-anak..
Untuk hari ini menu mee kari untuk lunch.
Telan-telan air liur tengok Ez dan daddy dia makan.
Mee kicap untuk Erfan dan Mia.
Asalnya budak berdua ni nak mee kicap macam kitaorang makan kat Ipoh.
Jauh benar pulak nak pegi makan mee kicap tu.
Maka mummy diaorang ni pun buatkan mee kicap
Versi sendiri..ok la kot tu.
Sebab Mia makan bertambah-tambah nampaknya.
Esok nak makan apa pulak ye anak-anak..

Teringat-ingat mee kicap kat Ipoh tu hah!! *throwback*

1 comment:

  1. Bg resepi emy masak me kicap tu..mcm sedap je..akak x pernah masak ..selalu me goreng

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015