Thursday, September 11, 2014

NAZIR OH NAZIR

IMAGE CREDIT TO GOOGLE
Assalam semua..
Ingatkan dah selesai bab UPSR dalam tempoh 3 hari tu.
Kita debar tunggu result pulak la kononnya..
Rupanya tidak..ada lagi episod 2 30hb ni.
Malas nak ulas lanjut isu tu.
Semua pun dah tahu kan kisahnya.
Cuma diharapkan momentum anak-anak tahun 6
yang akan menduduki UPSR lepas cuti nanti
tidak akan terjejas..
Anak bujang sorang ni pun awal-awal berita tu dia menggeluh juga.
Termenung je malam tu.
Tapi malam tadi alhamdulillah dah mula ambil buku sains semula
Untuk buat ulangkaji..
Tak apa la Ezhan,kita fikir dari sudut positf saja.
Insyallah mesti ada hikmahnya nanti tu ye..
Cerita tentang suasana di sekolah sekarang ni.
Tengah demam PBS
Sekarang ni sibuk menguruskan fail-fail PBS.
Sebab lepas cuti sekolah ni Jemaah Nazir Sekolah akan mula bergerak
 ke sekolah-sekolah terpilih untuk pemantauan.
Terlibat ke tidak tak tahu lagi..
(Walaupun dalam hati berdoa agar mereka tak singgah ke sekolah kami)
Yang penting settle kan fail dulu.
Bak kata pepatah SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN
Kalau dia datang nanti dah lengkap la bahan yang nak dihulurkan.
Takde la hulurkan fail kosong ye tak..

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, September 11, 2014

NAZIR OH NAZIR

IMAGE CREDIT TO GOOGLE
Assalam semua..
Ingatkan dah selesai bab UPSR dalam tempoh 3 hari tu.
Kita debar tunggu result pulak la kononnya..
Rupanya tidak..ada lagi episod 2 30hb ni.
Malas nak ulas lanjut isu tu.
Semua pun dah tahu kan kisahnya.
Cuma diharapkan momentum anak-anak tahun 6
yang akan menduduki UPSR lepas cuti nanti
tidak akan terjejas..
Anak bujang sorang ni pun awal-awal berita tu dia menggeluh juga.
Termenung je malam tu.
Tapi malam tadi alhamdulillah dah mula ambil buku sains semula
Untuk buat ulangkaji..
Tak apa la Ezhan,kita fikir dari sudut positf saja.
Insyallah mesti ada hikmahnya nanti tu ye..
Cerita tentang suasana di sekolah sekarang ni.
Tengah demam PBS
Sekarang ni sibuk menguruskan fail-fail PBS.
Sebab lepas cuti sekolah ni Jemaah Nazir Sekolah akan mula bergerak
 ke sekolah-sekolah terpilih untuk pemantauan.
Terlibat ke tidak tak tahu lagi..
(Walaupun dalam hati berdoa agar mereka tak singgah ke sekolah kami)
Yang penting settle kan fail dulu.
Bak kata pepatah SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN
Kalau dia datang nanti dah lengkap la bahan yang nak dihulurkan.
Takde la hulurkan fail kosong ye tak..

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015