Thursday, January 1, 2015

Orientasi

Assalamualaikum..
31 Disember 2014 yang lalu telah berlangsung dengan jayanya Hari Orientasi Tahun 1.
Tahun 2015 ni cik Mia dah masuk Tahun 1..kejap je rasa dah besar Mia.
Ezhan pun orientasi Tingkatan 1 hari yang sama.
Maka terpaksa la urus sorang satu.
Mia dengan mummy,Ezhan dengan daddy.
Kitaorang dah balik rumah abang Ez dengan daddy tak selesai lagi.
Sekolah Menengah banyak sikit aturcaranya untuk orientasi ni.
Lagi pun orang agak ramai dan pembelian buku tulis juga perlu dilakukan pada hari yang sama.
Tak apa la sesekali daddy handle kan selama ni semua dengan mummy diaorang je budak bertiga ni.
Semoga mereka semua lebih berjaya dalam pelajaran untuk tahun 2015 ini nanti..insyallah
Tetiba touching tengok anak-anak dah besar sob..sob..sob
Kita sampai awal kat sekolah pagi tu
Gambar ihsan dari photographer sekolah untuk hari tu..mummy sibuk dengan tugas lain


1 comment:

  1. selamat menjalani sesi persekolahan 2015...moga terus success yer...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, January 1, 2015

Orientasi

Assalamualaikum..
31 Disember 2014 yang lalu telah berlangsung dengan jayanya Hari Orientasi Tahun 1.
Tahun 2015 ni cik Mia dah masuk Tahun 1..kejap je rasa dah besar Mia.
Ezhan pun orientasi Tingkatan 1 hari yang sama.
Maka terpaksa la urus sorang satu.
Mia dengan mummy,Ezhan dengan daddy.
Kitaorang dah balik rumah abang Ez dengan daddy tak selesai lagi.
Sekolah Menengah banyak sikit aturcaranya untuk orientasi ni.
Lagi pun orang agak ramai dan pembelian buku tulis juga perlu dilakukan pada hari yang sama.
Tak apa la sesekali daddy handle kan selama ni semua dengan mummy diaorang je budak bertiga ni.
Semoga mereka semua lebih berjaya dalam pelajaran untuk tahun 2015 ini nanti..insyallah
Tetiba touching tengok anak-anak dah besar sob..sob..sob
Kita sampai awal kat sekolah pagi tu
Gambar ihsan dari photographer sekolah untuk hari tu..mummy sibuk dengan tugas lain


1 comment:

  1. selamat menjalani sesi persekolahan 2015...moga terus success yer...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015