Saturday, December 12, 2015

Lebat hujan

Alhamdulillah lebat hujan turun mencurah-curah.Sekarang ni musim hujan petang kan.Tu kami kalau plan nak keluar mesti keluar dari pagi menjelang petang dah hujan boleh duduk rumah diam-diam.Petang ni tadi dah standby goreng karipap frozen dan buat air teh o.Ingatkan nak la duduk minum petang di laman kecil kami tu tapi selesai je buat air hujan pun turun dengan lebatnya berserta kilat.Maka duduk la kita minum petang dalam rumah saja..Bila hujan-hujan macam ni terkenang peniaga-peniaga pasar malam,mesti terjejas sedikit peniaga mereka.

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, December 12, 2015

Lebat hujan

Alhamdulillah lebat hujan turun mencurah-curah.Sekarang ni musim hujan petang kan.Tu kami kalau plan nak keluar mesti keluar dari pagi menjelang petang dah hujan boleh duduk rumah diam-diam.Petang ni tadi dah standby goreng karipap frozen dan buat air teh o.Ingatkan nak la duduk minum petang di laman kecil kami tu tapi selesai je buat air hujan pun turun dengan lebatnya berserta kilat.Maka duduk la kita minum petang dalam rumah saja..Bila hujan-hujan macam ni terkenang peniaga-peniaga pasar malam,mesti terjejas sedikit peniaga mereka.

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015