Thursday, December 10, 2015

NAMPAK TAK??



Assalamualaikum semua..

Masuk blog kita tadi nampak tak?

Ke tak perasan?
Kalau kawan-kawan yang perasan blog kita dah berwajah baru.
Asyik tuan blog je tukar baju baru,tudung baru kan sesekali kita bagi blog kita bernafas baru pula.

Sempena menyambut kehadiran 2016 yang akan datang tak lama lagi ni kan.
Blog baru nampak lebih segar dan ceria.
*MY PERSONAL OPINION*
Tuan blog harus berkeyakinan dan positif dengan pembaharuan 
yang dia dilakukannya hihihi
Dulu header tu letak gambar keluarga tapi anak-anak ni cepat benar pulak membesar.
Tak terkejar dibuatnya maka tu yang tukar guna doodle saja.
Kononnya doodle tu nanti takde la membesarkan..tak dimamah usia hihihi
Tapi bukan buat sendiri ye..doodle kat header tu tak mampu la kita nak melakukannya..
kita tempah dengan adik ni 
Memang puas hati berurusan dengan dia.
Alhamdulillah, syukur di pertemukan dengan insan macam dia ni.
Orang pakar IT segala urusan dengan dia amat cepat dan cekap sekali.
Sesiapa yang berhajat nak tukar header ke, makeover blog, tempah watermark atau apa-apa saja berkaitan blog ni boleh la jengah ke blog dia ye.
Harga berpatutan dengan hasil kerjanya..insyallah

2 comments:

  1. Senang kan berurusan dgn su...hasil kerja dia pun puas hati

    ReplyDelete
  2. chantek blog., hebatt nih makk ;p

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, December 10, 2015

NAMPAK TAK??



Assalamualaikum semua..

Masuk blog kita tadi nampak tak?

Ke tak perasan?
Kalau kawan-kawan yang perasan blog kita dah berwajah baru.
Asyik tuan blog je tukar baju baru,tudung baru kan sesekali kita bagi blog kita bernafas baru pula.

Sempena menyambut kehadiran 2016 yang akan datang tak lama lagi ni kan.
Blog baru nampak lebih segar dan ceria.
*MY PERSONAL OPINION*
Tuan blog harus berkeyakinan dan positif dengan pembaharuan 
yang dia dilakukannya hihihi
Dulu header tu letak gambar keluarga tapi anak-anak ni cepat benar pulak membesar.
Tak terkejar dibuatnya maka tu yang tukar guna doodle saja.
Kononnya doodle tu nanti takde la membesarkan..tak dimamah usia hihihi
Tapi bukan buat sendiri ye..doodle kat header tu tak mampu la kita nak melakukannya..
kita tempah dengan adik ni 
Memang puas hati berurusan dengan dia.
Alhamdulillah, syukur di pertemukan dengan insan macam dia ni.
Orang pakar IT segala urusan dengan dia amat cepat dan cekap sekali.
Sesiapa yang berhajat nak tukar header ke, makeover blog, tempah watermark atau apa-apa saja berkaitan blog ni boleh la jengah ke blog dia ye.
Harga berpatutan dengan hasil kerjanya..insyallah

2 comments:

  1. Senang kan berurusan dgn su...hasil kerja dia pun puas hati

    ReplyDelete
  2. chantek blog., hebatt nih makk ;p

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015