Saturday, January 3, 2015

Salam Maulidur Rasul





Assalamualaikum
Salam Maulidur Rasul buat semua.

Perbanyakkan selawat yang sesungguhnya tersembunyi 1001 hikmah disebaliknya
Semoga kita sama-sama mendapat syafaat Baginda S.A.W 
Tema untuk tahun ini
"PERPADUAN NADI TRANSFORMASI NEGARA"
 

Thursday, January 1, 2015

Orientasi

Assalamualaikum..
31 Disember 2014 yang lalu telah berlangsung dengan jayanya Hari Orientasi Tahun 1.
Tahun 2015 ni cik Mia dah masuk Tahun 1..kejap je rasa dah besar Mia.
Ezhan pun orientasi Tingkatan 1 hari yang sama.
Maka terpaksa la urus sorang satu.
Mia dengan mummy,Ezhan dengan daddy.
Kitaorang dah balik rumah abang Ez dengan daddy tak selesai lagi.
Sekolah Menengah banyak sikit aturcaranya untuk orientasi ni.
Lagi pun orang agak ramai dan pembelian buku tulis juga perlu dilakukan pada hari yang sama.
Tak apa la sesekali daddy handle kan selama ni semua dengan mummy diaorang je budak bertiga ni.
Semoga mereka semua lebih berjaya dalam pelajaran untuk tahun 2015 ini nanti..insyallah
Tetiba touching tengok anak-anak dah besar sob..sob..sob
Kita sampai awal kat sekolah pagi tu
Gambar ihsan dari photographer sekolah untuk hari tu..mummy sibuk dengan tugas lain


Selamat Tahun Baru 2015


Assalamualaikum..
Selamat Menyambut Tahun Baru 2015
buat semua rakan-rakan blogger.
Image credit to GOOGLE

Semoga kehadiran Tahun 2015 membawa satu lembaran baru buat kita semua
agar lebih berjaya dan cemerlang dalam apa jua bidang yang kita ceburi.
Buat tahun 2014 terima kasih atas segala kenangan indah,pahit dan manis
yang bakal digunakan sebagai pengalaman berguna dalam menempuh hari-hari mendatang.
Insyallah

Saturday, January 3, 2015

Salam Maulidur Rasul





Assalamualaikum
Salam Maulidur Rasul buat semua.

Perbanyakkan selawat yang sesungguhnya tersembunyi 1001 hikmah disebaliknya
Semoga kita sama-sama mendapat syafaat Baginda S.A.W 
Tema untuk tahun ini
"PERPADUAN NADI TRANSFORMASI NEGARA"
 

Thursday, January 1, 2015

Orientasi

Assalamualaikum..
31 Disember 2014 yang lalu telah berlangsung dengan jayanya Hari Orientasi Tahun 1.
Tahun 2015 ni cik Mia dah masuk Tahun 1..kejap je rasa dah besar Mia.
Ezhan pun orientasi Tingkatan 1 hari yang sama.
Maka terpaksa la urus sorang satu.
Mia dengan mummy,Ezhan dengan daddy.
Kitaorang dah balik rumah abang Ez dengan daddy tak selesai lagi.
Sekolah Menengah banyak sikit aturcaranya untuk orientasi ni.
Lagi pun orang agak ramai dan pembelian buku tulis juga perlu dilakukan pada hari yang sama.
Tak apa la sesekali daddy handle kan selama ni semua dengan mummy diaorang je budak bertiga ni.
Semoga mereka semua lebih berjaya dalam pelajaran untuk tahun 2015 ini nanti..insyallah
Tetiba touching tengok anak-anak dah besar sob..sob..sob
Kita sampai awal kat sekolah pagi tu
Gambar ihsan dari photographer sekolah untuk hari tu..mummy sibuk dengan tugas lain


Selamat Tahun Baru 2015


Assalamualaikum..
Selamat Menyambut Tahun Baru 2015
buat semua rakan-rakan blogger.
Image credit to GOOGLE

Semoga kehadiran Tahun 2015 membawa satu lembaran baru buat kita semua
agar lebih berjaya dan cemerlang dalam apa jua bidang yang kita ceburi.
Buat tahun 2014 terima kasih atas segala kenangan indah,pahit dan manis
yang bakal digunakan sebagai pengalaman berguna dalam menempuh hari-hari mendatang.
Insyallah
Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015