Monday, October 17, 2016

~RUMAH BERLOTENG~

Kisah loteng di rumah kecil kami.
Sebab rumah kami di Masjid Tanah ni comel je,
tapi barang ya ampun kemain banyak.
Antara jalan penyelesaiannya kita buat loteng.
Dah lama pasang angan-angan nak buat.
Baru sekarang tercapai.
Kena masa dan budgetnya terus kita buatkan.
Alhamdulillah dah siap pun.
Sekarang proses nak mengemas pulak.
Nak punggah barang-barang naik ke atas loteng.
Sorting out everything.
Mana yang dah tak perlu tu perlu dilepaskan.
Kena buat slowly..hari sekolah tak mampu.
Tak terdaya huhuhu.
Meh nak share sikit gambar loteng rumah kita.
Time ni memang rumah berdebu giler la 

Almost done..

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, October 17, 2016

~RUMAH BERLOTENG~

Kisah loteng di rumah kecil kami.
Sebab rumah kami di Masjid Tanah ni comel je,
tapi barang ya ampun kemain banyak.
Antara jalan penyelesaiannya kita buat loteng.
Dah lama pasang angan-angan nak buat.
Baru sekarang tercapai.
Kena masa dan budgetnya terus kita buatkan.
Alhamdulillah dah siap pun.
Sekarang proses nak mengemas pulak.
Nak punggah barang-barang naik ke atas loteng.
Sorting out everything.
Mana yang dah tak perlu tu perlu dilepaskan.
Kena buat slowly..hari sekolah tak mampu.
Tak terdaya huhuhu.
Meh nak share sikit gambar loteng rumah kita.
Time ni memang rumah berdebu giler la 

Almost done..

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015